Infiintare Firma

Infiintare firma in maxim 2-3 zile! Acest proces este unul complex ce da multe batai de cap celor ce se afla la inceput de drum dar si celor experimentati, de aceea puteti apela la noi, o echipa formata din cei mai buni specialisti in domeniu, ce va garanteaza ca veti beneficia de un raport calitate – pret imbatabil si corect.

*Fondator = asociat sau administrator

Astfel nu numai ca veti avea inregistrata firma in timp util dar veti putea fi sigur de corectitudinea documentelor din punct de vedere juridic. Avem o experienta ce garanteaza o procedura simpla si rapida, fara batai de cap.

Infiintare Firma

Pentru serviciile de infiintare firma oferim:

  • Rezervare nume pentru SRL;
  • Consultanta detaliata cu privire la documente necesare si pasii de infiintare firma;
  • Tehnoredactare: act constitutiv, acte folosinta sediu si puncte lucru, declaratii si cereri;
  • Stabilim impreuna codurile CAEN pentru activitatile desfasurate;
  • Ne ocupam cu completarea declaratiilor necesare;
  • Autorizarea activitatilor la sediu, puncte de lucru si la terti (la ONRC);
  • Informarea privind obligatiile ulterioare;
  • Taxe ONRC si reprezentare;
  • Intocmirea dosarului si depunerea la ONRC;
  • Servicii gazduire sediu social;

O societate comerciala cu raspundere limitata – SRL, este infiintata si functioneaza in baza Legii 31/1990.

Conditiile pe care dumneavoastra trebuie sa le indepliniti inainte de toate pentru infiintare firma:

  • Fondatorii sa indeplineasca conditiile din art.6 Legea nr.31/1990
  • Numele societatii sa respecte conditiile Legii nr.26/1990 si a normelor metodologice la aceasta.
  • Sediul social sa respecte conditiile art.17 alin.2 din legea 31/1990.
  • Sa se verse un capital social de minim 200 lei.
  • Administratorii sa dea un specimen de semnatura in fata judecatorului delegat sau la notar.

Cu mii de clienti multumiti venim in ajutorul tuturor antreprenorilor din Romania. Infiintarea unui SRL reprezinta primul pas in lumea afacerilor, de cele mai multe ori, reprezentand si prima societate comerciala, asadar venim cu acest serviciu, infiintare firma, in ajutorul persoanelor ce se afla la inceput de drum dar si celor ce se afla in impas si doresc o adevarata asistenta in rezolvarea acestei etape destul de migaloase sau celor care nu au timp si vor sa scape de drumurile si statul la cozi ce implica acest prim punct in indeplinirea conditiilor de a detine o societate.

Pentru inceput ne vom asigura ca ati inteles exact ce implica acest proces. Documentele pe care trebuie sa ni le puneti la dispozitie pentru infiintare firma si inregistrare societate cu raspundere limitata – SRL, sunt:

  • Cartile de identitate/pasapoarte ale fondatorilor
  • Actul de proprietate al sediului social, daca se semneaza un contract de comodat
  • Cartile de identitate ale proprietarilor sediului social

Aceste acte se vor depune la sediul biroului nostru in baza unei programari. In urma acestei intalniri vom prelua documentele si vom stabili exact conditiile in urma carora vom infiinta societate. Etapa ce nu dureaza mai mult de o ora.

Aceasta intalnire nu este obligatorie daca:

  • achitati in contul nostru suma de 300 lei, ca avans pentru plata taxelor
  • ne trimiteti pe mail copiile actelor de mai sus

In momentul in care ati decis sa infiintati un SRL va trebui sa aveti pregatita o lista cu cel putin 5 denumiri, in ordinea preferintelor. Echipa noastra se va ocupa de rezervarea numelui societatii, eventual si a logoului.

Va vom indruma si in legatura cu un alt aspect important, pentru infiintare firma, si anume, alegerea obiectului de activitate al acesteia.

Un obiect principal si restul obiectelor secundare, care va trebui sa corespunda cu activitatea economica pe care o veti desfasura. Acestea trebuie sa respecte Codificarea CAEN Rev. 2 conform legislatiei in vigoare la ONRC.

In cazul in care nu detineti un sediu social pentru firma dumneavoastra, sau aveti probleme in gasirea unuia, noi va putem pune la dispozitie si acest serviciu. (mai multe informatii aici)

Actele societatii vor fi redactate de catre noi si vor fi transmise apoi pe mailul dumneavoastra.

Declaratia pe propria raspundere si obtinerea specimenului de semnatura se realizeaza in fata unui notar sau la Registrul Comertului.

Este nevoie de o intalnire la sediul biroului pentru semnarea si depunerea capitalului social.

Acum ne veti preda și contractul de comodat semnat, acordul de la bloc și oricare alte acte necesare care nu au fost predate anterior. Durata: 30 minute – o ora.

Dosarul complet pentru infiintare firma:

Dosarul complet pentru infiintare firma se va depune de catre unul dintre colegii nostrii la Registrul Comertului si se vor achita taxele aferente, astfel nu veti mai pierde timp stand la cozi.

Procedura de inregistrare a societatii are ca punct culminant autorizarea de catre persoana desemnata la Registrul Comertului. In cateva zile de la depunerea dosarului, ridicam

Certificatul de Inmatriculare al noii dumneavoastra firme si va anuntam cand sa veniti sa-l ridicati in original. Aceasta intalnire dureaza in jur de 10 minute.

In cazul in care aveti intrebari sau doriti informatii suplimentare ce tin de servicul descris mai sus, infiintare firma, va stam la dispozitile la numerele de telefon afisate sau ne puteti contacta si pe mail la adresa contact@recomonline.ro

Specialisti in domeniu facem ca inregistrarile societatii dvs. la Registrul Comertului sa fie o operatiune extrem de simpla si rapida.

De asemenea, oferim si servicii de infiintare P.F.A., I.F. (intreprindere familiala), I.I. (intreprindere individuala), modificare/obtinere acte Registrul Comertului, servicii de contabilitate si expertiza, suspendare activitate firma, radiere societate comerciala, servicii consultant avocat si gazduire sediu social.